Széchenyi Terv Plusz

 

Pályázati kód: GINOP_PLUSZ-1.2.3-21-2022-03252

Kedvezményezett neve: DIEGO24 Kft.

Projekt célja: Modern üzleti és termelési kihívásokhoz való alkalmazkodást segítő fejlesztés a DIEGO 24 Kft-nél.

Szerződött támogatás összege: 123.622.255 Ft

Projekt tartalmának részletes bemutatása:

A pályázati projekt keretében a tevékenységi körbe tartozó tevékenységét fejleszti a vállalkozás. Ez a 47.53 – Takaró, szőnyeg, fal-, padlóburkoló kiskereskedelme, ami a főtevékenység is.

Projekt eszközbeszerzésből, ingatlanfejlesztésből, megújuló energia telepítéséből, marketing-tanácsadásból és oktatásból állt.

A 4600 Kisvárda, Árpád út 99. telephely és a 4700 Mátészalka, Almáskert utca 1-28 telephely lett bevonva a projektbe. Az eszközök Mátészalka telephelyre kerülnek aktív felhasználásra.

Főleg árúmozgatást segítő gépek kerülnek beszerzésre: CATERPILLAR GP15N gázüzemű targonca speciális tekercsáru-emelő tüske adapterrel (25A-CRP), „HC-Hangcha elektromos gyalogkíséretű targonca, 1,0t-s stacker bázis emeléses kivitel”. Ezen felül a szőnyegek szegéséhez elengedhetetlen gépek: „SEW STAR Mini 2000 hordozható szőnyegszegőgép, speciális tartozékaival együtt”,”DAIMOKU 2502X szőnyegszegőgép-speciális tartozékaival együtt”. A külső munkákhoz: RT 6112 ZL STIHL fűnyírótraktor, valamint logisztikában nagy segítséget jelentő APR12 raklapos állványrendszer.

A telephelyekre napelemes rendszer került, hogy csökkentsük kiadásaink és aktív részesei legyünk a környezetterhelés csökkentésében. 50-50 kWp-s rendszerek kerülnek felszerelésre.

Nyelvi képzésben 1 ember vett részt, 2000 Ft-os óradíjjal, hogy munkatársaink külföldi megrendelések, vevők között, tárgyalásokon is tárgyalóképesek legyenek.

Marketing tanácsadás, hogy a szállítással kapcsolatos egyéb szolgáltatásainkat megfelelően tudjuk hirdetni partnereink körében.

A mátészalkai telephelyen elvégzett feladatok:

Polisztirolhab lemez függőleges szigetelés, kőzetgyapot hőszigetelő lemez vízszintes szigetelés, műanyag nyílászárók ferelése, szekcionált ipari kapu beépítése, teljes épületre vonatkozó fűtési, hűtési és használati melegvíz-rendszerek komplexkorszerűsítése, valamint a világítás átalakítása.

A kisvárdai telephelyen elvégzett feladatok:

polisztirolhab lemez függőleges szigetelés, kőzetgyapot hőszigetelő lemez vízszintes szigetelés, műanyag nyílászárók ferelése, teljes épületre vonatkozó fűtési, hűtési és használati melegvíz-rendszerek komplexkorszerűsítése, valamint a világítás átalakítása, tetőszerkezet újjáépítése.

Projekt tervezett befejezési dátuma: 2024.03.06.

 

 

Széchenyi 2020

1,

SZERZŐDÉS SZÁMA: GINOP-4.1.4-19-2020-02077

A SZERZŐDÉS CÍME:  MEGÚJULÓ ENERGIA HASZNÁLATÁT, ENERGIAHATÉKONYSÁG NÖVELÉSÉT CÉLZÓ ÉPÜLETENERGETIKAI FEJLESZTÉS A Diego 24 Kft.-nél.

SZERZŐDŐ NEVE: Diego 24 Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság

A kedvezményezett neve: Diego 24 Kt.

A szerződött támogatás: 8.918.085 Ft
A támogatás mértéke: 55%

A projekt tartalmának bemutatása:

A fejlesztés helyszíne Nyíregyháza Pazonyi u 15 26 épület. Az épületben a Diego 24 Kft áruháza működik. Az épület szigetelése nem volt megfelelő csak a homlokzat volt szigetelve 5 cm nikecellel, a nyílászárói fém nyílászárók kopolit üveggel, amelyek nem szigetelnek megfelelően, valamint födém is elhasználódott. A világítás két soros neon, a fűtés gázüzemi hőlégbefúvós.

A következő fejlesztések kerültek megvalósításra:

– Külső nyílászárók cseréje korszerű műanyag nyílászárókra.
– Álmennyezet hőszigetelése minimum 25 cm ásványgyapot hőszigetelő anyaggal.
– Külső fal hőszigetelése 16 cm vastagságú EPS hőszigetelő anyaggal.
– Külső fal hőszigetelése 10 cm vastagságú homlokzati szendvics panellel, PIR hab hőszigetelő közeggel.

A projekt befejezési dátuma: 2022.03.31.

2,

SZERZŐDÉS SZÁMA: GINOP-3.2.2-8-2-4-16-2020-02202

SZERZŐDÉS CÍME: Vállalatirányítási rendszer bevezetése A Diego 24 Kft-nél

SZERZŐDŐ NEVE: Diego 24 Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság

Konstrukció keretében igényelt kölcsön15 423 500 Ft50,00%
Konstrukció keretében igényelt vissza nem térítendő támogatás12 338 800 Ft40,00%

A projekt tartalmának bemutatása:

A projekt keretében bevezetésre került egy integrált, ügyfél központú, a vállalat szervezeti felépítéséhez illeszkedő, annak belső, értékesítési folyamatait támogató szolgáltatás, melynek segítségével hatékonyan tudjuk tárolni és kezelni a jelenlegi, potenciális ügyfelek adatait és a velük történt eddigi kommunikációt. A rendszer képes tárolni az ügyfelekhez köthető dokumentumokat, szerződéseket, ajánlatokat. A HR modul egy olyan megoldás, mely segít a dolgozók alap és kiegészítő adatainak strukturált nyilvántartásában, így segíti a törvényi kötelezettségek betartását. A digitalizált és egységesen kezelt adatok ráadásul lehetővé teszik bizonyos munkafolyamatok automatizálását, és segítik a cég működési hatékonyságát. A feladatok státuszait követő rendszer a felmerülő problémák és feladatok kezelésének teljes életciklusa és státuszainak állapota egyértelműen nyomon követhető, a felelőségi viszonyokkal együtt. A munkafolyamat-irányítási rendszer az információs technológia megoldásait felhasználva végzi a munkafolyamatok automatizálását. Az elektronikus iratkezelési modul rendeltetett a cég dokumentumait szabályozottan és naprakészen egy helyen digitálisan tárolni, ezzel elősegítve, hogy mindig és mindenki megtalálhassa a számára szükséges dokumentumokat. A rendszer többszintű jogosultságkezeléssel rendelkezik, így könnyen megoldható, hogy mindenki a jogosultságának megfelelően kereshessen a dokumentumok között, illetve, hogy a fontosabb, vagy bizalmasabb dokumentumok ne juthassanak illetéktelenek kezébe. A CRM modullal egy rendszerben tárolhatjuk partnereink, ügyfeleink adatait, és számukra értékesítési és marketing tevékenységet tudunk kezdeményezni. A tudásmenedzsment modul abban segíti a felhasználókat, hogy a cégben felhalmozott információkat és tudást rendszerezetten tárolja, ezzel is segítve a költséghatékony, gyors és pontos feladatvégzést úgy, hogy ezen tudásanyagot az érintett kollegák rendelkezésére bocsájtja. A projekt sikeres megvalósítása racionalizálja és egyszerűsíti a cég vállalatirányításhoz kapcsolódó folyamatait. Ez által jelentős költségmegtakarítást, valamint árbevétel növekedést érhet el a vállalkozás, amely hosszú távon egyértelműen javítja a versenyképességét. A rendszer képessé teszi a céget további fejlesztések megvalósítására.

A projekt befejezési dátuma: 2022.06.16.